niedziela, 10 czerwca 2012

Homemade Neoguard

Witam, tym razem chciał bym się pochwalić moim homemade "neoguardem" który sobie niedawno zrobiłem. Założone na amor wygląda to tak:

Homemade Neouguard
Homemade Neouguard
Widać sposób mocowania...
Homemade Neouguard
...i dopasowanie do amortyzatora na górze...
Homemade Neouguard
...i na dole
Homemade Neouguard
 
Homemade Neouguard

A teraz zbliżenie na szwy:

Homemade Neouguard
Może i nie są profesjonalne...
Homemade Neouguard
...ale są
Homemade Neouguard


Jak widać po zdjęciach nie jest to neopren tak jak w oryginalnym Neoguardzie. Ja zrobiłem go z jakiejś poliestrowej tkaniny zaprasowując między to przeźroczystą folię stosowana do pokryć tuneli foliowych. Dało to całkiem niezłą sztywność zachowując odpowiednią elastyczność. Do tego rzepy i gotowe :D Ja osobiście zrobiłem go pod wymiar do swojego Drop Offa, dlatego prawdopodobnie nie pasował by do innych amorów. Wykonanie takiego błotnika nie jest skomplikowane a zrobić go można pewnie z miliona innych materiałów co tak jest pod ręką.

Jak tylko będę miał okazje go przetestować od razu napiszę jak się sprawuje.

PS. Przydał by się jeszcze tylko jakiś szpanerski napis białym olejowym flamastrem na powierzchni błotniczka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz