środa, 27 czerwca 2012

[Recenzja] Rock Shox Tora 302 U-turn

Cześć, to moja pierwsza opinia, tak wiec z tym postem zaprezentuję formę tychże opinii. W takim razie, do dzieła.

Rock Shox Tora 302 U-Turn
Mój egzemplarz


Marka: Rock Shox
Model: Tora 302 U-turn
Rocznik: miał wybite 2005
Przebieg: u mnie około 2000 km, jako że kupiłem używany, całego przebiegu nie mogę jako tako ocenić ale na skatowany, zarówno przed moim użytkowaniem jak i po nim, nie wyglądał
Warunki użytkowania: jeżdżony głównie po asfalcie bo nawet na miejscowe trasy trzeba jakoś dojechać, a ja ten dojazd mam akurat taki że więcej dojeżdżam jak jeżdżę i latam na trasach; ważyłem wtedy (teraz też) ok. 55kg wiec nie dostawał jakiegoś katowania; używany pod tarczą 203 mm na Juicy 5 z metalikami; nie latałem większych hop niż jakieś 70 cm czyli można powiedzieć że krawężniki :D

Zalety:
  • czystość pracy, tzn. nie pluł olejem czy czymś takim co świadczy o dobrych uszczelkach,
  • dobra praca,
  • aluminiowa sterówka (nie wiem skąd),
  • sztywność i wytrzymałość,
  • jakość wykonania na najwyższy poziomie,
  • cena: 250 zł za używkę
 Wady:
  • ten nieszczęsny U-turn który u mnie ze względu na brak pokrętła ciągle opadał, 
  • oś 9 mm powodująca przesuwające się w hakach koło,
  • był na mnie za twardy, ale to przez moje 55 kg :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz