piątek, 27 lipca 2012

Kool-stopy KS-D270 dla przedniego Juicy 5

Cześć, tym razem chciał bym pochwalić się nowym nabytkiem. Zakupiłem nowe klocuszki do przedniego hampla. Wybór padł na czerwone Kool-Stopy KS-D270 (fotka od producenta na dole), podobno organiczne chociaż ja tam widzę sporo opiłków metali czyli raczej pół organiki, w każdym razie spiekane to na pewno nie są.

Wybrałem je ze względu na bardzo pozytywne opinie na forach internetowych, według to których miały być mocniejsze od spiekanych Accentów. Póki co jeszcze ich nie dotarłem, ale są już dosyć mocne, trochę piszczą przy mocnym hamowaniu z małych prędkości (taki metaliczny dźwięk), może po porządnym przepaleniu ich na jakiejś dłuższej trasie ucichną i jeszcze nabiorą mocy? Mam taka nadzieję :D Chociaż już teraz są bardzo mocne.

Z założeniem także nie było problemu, weszły równiutko bez większych kombinacji ze sprężynką i taki różnymi akcjami. Przy okazji zakładania poprawiłem mocowanie adaptera przy amorku z które trochę mnie irytuje, ale o tym kiedy indziej.

Kiedyś tam, może jak je całe zetrę (w co wątpię) postaram się napisać ich krótka recenzję.

Kool-Stop KS-D270
Tak się one prezentują

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz