środa, 21 marca 2012

Mój rower

Cześć,
W tym poście chciał bym pochwalić się swoim rowerkiem. Został on złożony przeze mnie w zimę 2010/11 i cały czas jest ulepszany. Jest co przy nim robić, bo złożyłem go z prawie w 100% z używanych części (wiadomo kasa).

A oto jak rowerek wyglądał:

Author a-gang [pi:em] + Rock Shox Tora 302 U-turn
W dzień złożenia (15 marca 2011)

Author a-gang [pi:em] + Rock Shox Tora 302 U-turn
I tuż przed zimą




Przez zimę w rowerze zaszły małe zmiany zmieniłem między innymi: opony - na coś co będzie potrafiło mnie utrzymać na trasie; przednie kółko - na oś 20 mm; dokupiłem hebel na tył; i teraz czekam tylko na kasę (kłopoty z hajsem) aby móc w końcu kupić jakikolwiek amortyzator bo póki co jeżdżę na pożyczonym od kumpla Marzocchi 55 ATA. 
Dla bardziej zainteresowanych obecna specyfikacja mojego rowerka:

Rama: Author a-gang [pi:em] (2009)
Widelec: Marzocchi Bomber 55 ATA 120-160 mm (2008) (nie mój)

Kierownica: Truvativ Hussefelt DH-Riserbar 680mm
Mostek: Dartmoor Invader
Gripy: Dartmoor Race (kol. obejm: stalowy)

Barendy: Dartmoor
Stery: Octane One Warp 1 (niebieskie)

Siodło: Ventura Asa
Sztyca: Dartmoor Barrel 300mm
Zacisk: Accent X-Country

Korby: Truvativ Hussefelt Howitzer 170mm
Support: Truvativ Howitzer XR
Zębatka: Dartmoor Sting 32T
Łańcuch: Sram PC1
Pedały: Fishbone Bite Me

Kaseta: Przejściówka BOP na SS


Koło przód:

Obręcz: Alexrims DM24 32 otwory, 26"
Szprychy: DT Chamion Black, 32 szt.
Piasta: Novatec DH41SB, 32 otwory
Opona: Schwalbe Fat Albert Evo 2,4 Front
Dętka: Kenda
Opaska: Michelin 18 mm


Koło tył:
Obręcz:
Sun Rims Double Track SL1, 32 otwory, 26"
Szprychy: DT Chamion Silver, 32 szt.
Piasta: Novatec D362SB-SS
Opona: Schwalbe Fat Albert Evo 2,4 Rear

Dętka: CST
Opaska:
Michelin 22 mm

Hamulec przód:
Klamka:
Avid Juicy 5
Zacisk: Avid Juicy 5

Przewód: Jagwire HyFlow T 5.0
Tarcza:
Avid G2Cs 203mm (chwilowo Roundagon 160 mm)
Śrubki: Dartmoor Stalowe Czarne


Hamulec tył:
Klamka:
Avid FR5
Zacisk: Avid BB5
Tarcza: Avid Roundagon 185mm
Śrubki: Dartmoor Stalowe Czarne


Oświetlenie:
Przód:
Sigma Illux
Tył: Cateye TL-LD170

1 komentarz:

  1. Przyjemność z jazdy na rowerze znów staje się dostępna dla każdego! Marlin Trek to nie tylko rower trek - to partner w Twoich przygodach, który niezawodnie wspomoże Cię na szlaku i codziennych dojazdach.

    OdpowiedzUsuń