Mój rower - Dartmoor Hornet

Oto i moja maszyna, którą własnoręcznie, z pełnym poświęceniem, składałem w sumie przez 3 lata. Jak łatwo się domyślić, jeździłem na nim i zmieniałem części w międzyczasie. Tym oto powolnym sposobem, zaczynając od nie najlepszego sprzętu, doszedłem to tego co mam teraz. Nie mogę nie pochwalić się że oczywiście serwisuję go sam, jeszcze nigdy za moich "rządów" żadna część nie była w innym serwisie jak mój pokój. Czy to koła, amor, czy hamulce. Polecam to każdemu kto lubi mieć zadbany sprzęt, bo nikt nie zadba o wasze części jak wy. Tak samo nikt tak nie oceni stanu wewnętrznego jak wy sami.

Rower cały czas ulega lekkim modyfikacjom, ostatnimi czasy mniej, ale powoli maszyna staje się coraz lepsza. TUTAJ zapis wszystkich modyfikacji, tych w okresie prowadzenia bloga przynajmniej.

Dartmoor Hornet 2011 + Marzocchi 66 RC2 ETA 2007
Stan na koniec 2016
Avid Code 2006 + ESI Extra Chunky Aqua
Code świeżo po serwisie i piękny błękit ESI
Chinese carbon seatpost and plastic VERTU seat
Nowe siodełko i sztyca z Aliexprees

Rama: Dartmoor Hornet 14" (2011)
Widelec: Marzocchi 66 RC2 ETA 180mm (2007)

Kierownica: Dartmoor Nitro 780mm
Mostek: Truvativ Hussefelt
Gripy: ESI Extra Chunky Aqua
Barendy: ESI
Stery: Accent HSI-B02

Siodło: Vertu CCAV-S
Sztyca: BIKECO X6 Carbon
Zacisk: Accent X-Country

Korby: Truvativ Hussefelt Howitzer 170mm
Support: Truvativ Howitzer XR
Zębatka: Truvativ 36T
Łańcuch:  Accent AC-901
Pedały: MSHBKS

Kaseta: Shimano Deore XT CS-M760 11-34T
Przerzutka: Sram X9
Manetka: Sram X9
Napinacz: Shaman Racing DH Comp
Pancerz: Saccon

Koło przód:
Obręcz:
Alexrims DM24, 32 otwory, 26"
Szprychy: DT Chamion Black, 32 szt.
Piasta: Novatec DH41SB
Opona: Schwalbe Fat Albert Evo 2,4 Front


Koło tył:
Obręcz:
Sun Rims Double Track SL1, 32 otwory, 26"
Szprychy: DT Chamion Silver, 32 szt.
Piasta: Novatec D362SB-SS
Opona: Schwalbe Fat Albert Evo 2,4 Rear

Hamulec przód:
Klamka:
Avid Code
Zacisk: Avid Code
Przewód: Avid
Tarcza: Avid G2Cs 203mm
Adapter: Avid 203 PM-PM Front
Śrubki: Dartmoor Stalowe Czarne

Hamulec tył:
Klamka: Avid Code
Zacisk: Avid Code
Przewód: Avid
Adapter: Avid 185mm Rear
Tarcza: Avid G2CS 185mm
Śrubki: Dartmoor Stalowe Czarne

Masa: Około 15,8 kg (ważona każda część z osobna)

A oto jak wyglądał dawniej:

Author a-gang [pi:em] + Rock Shox Tora 302
Pierwszy dzień po złożeniu - 15.03.2011

Author a-gang [pi:em] + Rock Shox Tora 302
Pierwsze lato

Author a-gang [pi:em] + Marzocchi 55 ATA 2009
Z 55 ATA kolegi - Zima 2011/2012

Author a-gang [pi:em] + Marzocchi Drop Off 3 2006
Na sezon 2012

Author a-gang [pi:em] + Marzocchi Drop Off 3 2006 & Dartmoor Hornet 2011 + RST Launch RA
Przed podmianą części i sprzedażą - zima 2012/2013
Dartmoor Hornet 2011 + Marzocchi Drop Off 3 2006
Jeszcze z Drop Offem - wczesna wiosna 2013
Dartmoor Hornet 2011 + Marzocchi 66 RC2 ETA 2007
Jeszcze bez ESI - lato 2013

1 komentarz:

  1. Trek Marlin 7 jest uznawany za jeden z najlepszych rowerów górskich w swojej klasie cenowej, oferując zaawansowane funkcje i komponenty, które zaspokoją nawet bardziej doświadczonych miłośników jazdy terenowej. Model ten wyróżnia się lekką ramą, wydajnymi hamulcami tarczowymi oraz wysokiej jakości amortyzacją, co umożliwia pokonywanie trudnych tras z większą kontrolą i komfortem. Marlin 7 to doskonały wybór dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w kolarstwie górskim, oferując doskonałą wydajność w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń