poniedziałek, 24 czerwca 2013

Sytuacja ogarnieta + Czarny Update

Tak więc sytuacja po pożarze jest już na tyle ogarnięta że mogłem ponownie zająć się rowerowaniem i zrobić coś w tym kierunku. Najważniejsze że jest dach nad głową i nie trzeba myśleć kiedy zacznie padać i kombinować z rozciąganiem plandek. Choć dach jest już od dosyć dawna, bo zafoliowany został około półtora tygodnia po pożarze, to jednak było jeszcze wiele innych robót wykończeniowych które nie mogły czekać, a przez które  sprawy rowerowe zostały odsunięte na boczny tor.

Najważniejsze że już jest prawie po wszystkim i udało mi się znaleźć czas na ogarniecie tylnego hamulca w rowerze Czarnego. Miałem to zrobić rano w ten piątek w które spalił mi się strych. Dobrze że wtedy nie zacząłem bo rower został by u góry i roweru już by nie było.

Tak więc musiałem tylko dolać trochę oleju tak aby wyprzeć nim powietrze ze zbiorniczka wyrównawczego przez którego obecność hamulec zapowietrzał się przy odwróceniu roweru. Teraz jest już zrobione na cacy, rower można odwracać, klamkę naciskać do woli i pozostanie na tyle twarda na ile pozwala na to budowa hamulca (Shimano).

Ns Bitch + RS Totem Dartmoor Hornet + 66 RC2
"Stojak serwisowy"

Ns Bitch + RS Totem Dartmoor Hornet + 66 RC2
Tak to teraz wygląda.
Klapka Klamki Shimano XT BR-M755

Shimano mineral Oil 50ml
Shimano XT BR-M755 Bleeding
Tyle płynu było...

Shimano XT BR-M755 Bleeding
... a tyle jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz