poniedziałek, 11 marca 2013

Sezon: START!

Zapomniałbym się pochwalić że miałem to szczęście i załapałem się na ostatnie dwie godziny wiosny tej zimy :D Może się to wydawać dziwne, ale w sumie takie jest. Dziwne jak pogoda. Ogólnie chodzi o to że dałem radę sprężyć się i pojeździłem jeszcze zanim spadł śnieg na naszych lokalnych włocławskich trasach.

Mimo temperatury w okolicach 2°C nie było najgorzej. Oczywiście nie dla wszystkich taka temperatura jest wystarczająca. Mowa tu o moim koledze Arturze "Zającu" który stwierdził że nie jedzie bo nie ma ochoty i że jestem "ciota" :D To ostatnie bawi mnie cały czas, mimo że wypad miał miejsce w dzień kobiet 8 marca.

Przy okazji zobaczyliśmy z Adamem (chwała mu za to że jeździ nawet jak są 2°C :P) w jakim stanie jest po zimie nasza główna trasa. Pojawiło się kilka nowych zwalonych drzew, jedna zniszczona hopka (ta na której Czarny złamał rękę). Będzie przynajmniej co robić na wiosnę i w wakacje. Przy okazji oczywiście cały czas ulepszając trasy i budując nowe.

Udało się nagrać nawet filmik ze stanu trasy. Nie wrzucam go jednak na YT bo nic ciekawego w sumie tam nie ma. Całkiem przypadkowo zrobiłem jeszcze fotkę:

GoPro HD Hero 2 Zofijka Włocławek
Na starcie "Zofijki"
To by było na tyle. Miejmy nadzieję że niedługo znowu przyjdzie odwilż i wszystkim będzie się chciało jeździć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz